بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 22:25
بازديد از اين پست : 368

بارسلونا یک شنبه شب از هفته ی چهارم رقابت های لالیگا در ورزشگاه  سیوداد والنسیا در ساعت 23:30 دقیقه به مصاف لوانته میرود . شبکه های پخش کننده ی بازی + لینک پخش آنلاین این بازی روز یک شنبه به این مطلب اضافه میشود .

http://agent108.biz/wp-content/uploads/2014/01/Prediksi-Barcelona-vs-Levante-30-Januari-2014-Copa-del-Rey.jpg 

ظرفیت ورزشگاه : 25 هزار و 354 نفر

 

داور : گونزالس گونزالس، خوزه لوییس

 

شهر : والنسیا

 

اسامی بازیکنان دعوت شده :

 

تر اشتگن , براوو , مونتویا , پیکه , راکیتیچ , بوسکتس , ژاوی , پدرو , اینیستا , مسی , نیمار , ماسچرانو , داگلاس , جوردی آلبا , سرجی روبرتو , دنی آلوز , متیو , ساندرو رامیرز و منیر الحدادی .



نظرات شما عزیزان:

احسان(مدیر کلاه بارسا)
ساعت17:18---22 شهريور 1393

سلام سینا
از اخبار های شما خیلی لذت بردم
میشه در پیش بینی بازی بارسلونا و بیلبائو شرکت کنید
می خواهید پاپ آپ ما بشید باید 2 تومان کارت شارژ قبلش بدید
تازه با ما تبادل بنر می کنید آمارتون عالیه اگر قبول کردید در سایتم جواب بدید
پاسخ اسماعیل ... مدیر نظرات : با مدیر سینا صحبت کردم گفت :« تو تو پیش بینی من شرکت نکردی منم نکردم در ضمن تبادل بنرم نمیکنم امارت خیلی کمه وب من روزی 10000 تا بازدید داره تو وبگذر ولی تو 300 تا نویسندم نمیشم ممنون»



احسان(مدیر کلاه بارسا)
ساعت17:17---22 شهريور 1393

سلام سینا اگر نویسنده من بشی در روز باید 6 مطلب بزاری از هر کجا که دلت می خواد اگر هم نویسنده بشی طراحی رایگان می کنم
پاسخ اسماعیل ... مدیر نظرات : با مدیر سینا صحبت کردم گفت نمیخوام نویسنده نمیشم ممنون



احسان(مدیر کلاه بارسا)
ساعت17:16---22 شهريور 1393

سلام سینا اگر نویسنده من بشی در روز باید 6 مطلب بزاری از هر کجا که دلت می خواد اگر هم نویسنده بشی طراحی رایگان می کنم
پاسخ اسماعیل ... مدیر نظرات : با مدیر سینا صحبت کردم گفت نمیخوام نویسنده نمیشم ممنون



جواد...نویسده
ساعت14:25---21 شهريور 1393

2 بر 1 بارسا میبره
پاسخ اسماعیل...مدیر نظرات:منم همینو پیش بینی میکنم ممنون



ویونا
ساعت14:55---19 شهريور 1393
سلام گلم
وب خوبی داری
به منم سر بزن

رفیق!
معامله فسخ شد!!!
در قبال دنیا...
یک تار مویت را میخواستند...
ندادم!!!

پاسخ:باشه


احمد رضا...معاون
ساعت20:56---17 شهريور 1393
4-0 به نفع بارسا
پاسخ:ایشالله


eli
ساعت21:06---14 شهريور 1393
مطالبتون خيلي خوب بود بازم سر ميزنم.
پاسخ:تشکر بیشتر سر بزنید.


eli
ساعت15:20---14 شهريور 1393

بسي عالي بود
مطالب زيبائي کار کرده ايد آفرين [گل]
پاسخ:خواهش میکنم


احسان(مدیر کلاه بارسا)
ساعت23:31---13 شهريور 1393
با سلام خدمت دوست عزیز ما سینا
ما می خواستیم بگیم تا 25 شهریور ما خیلی هستیم شاید نزدیک 2 ساعت نباشیم
تازه می دانید چرا چون در اون موقع قالب ما اماده میشه و در 25 شهریور بیایید قالب رو ببنید
تازه ما خیلی شما نیاز داریم نویسنده بشیم اگر بشید طراحی رایگان می کنم
تازه نمیشه شما به ما نظر بدید من هم به شما چون نظر خیلی کم داریم
پاسخ:متاسفم من سر نظر با کسی معامله نمیکنم


احسان(مدیر کلاه بارسا)
ساعت23:01---11 شهريور 1393
سلام سینا
تازه در تاریخ 25 شهریور بیایید و قالب جدید ما رو ببینید
تازه ببخشید اگر به شما فحش دادم واذیت کردیم از این به بعد اخلاق عوض شد
به خاطر همین معذرت خواهی می خواهید بهم نظر بدیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »